Je bent niet tevreden, wat nu?
Ben je niet tevreden of heb je een klacht, dan hoor ik dit graag van je. Ik ga mijn best doen om het probleem zo goed mogelijk op te lossen.
Hoe neem je contact met me op
Je kunt gebruik maken van dit contactformulier. Als ik jouw bericht heb ontvangen, stuur ik je binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst en neem ik contact met je op.
Je klacht in behandeling
Samen met jou kijken of we het probleem kunnen oplossen. Kan ik je niet meteen helpen of ben je niet tevreden, dan vraag ik jou je klacht zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven. Daarvoor kun je opnieuw gebruik maken van het contactformulier.
Als je een klacht bij me indient, zal deze binnen 14 dagen onderzocht en beantwoord worden. Heb ik daarvoor meer tijd nodig, dan laat ik je binnen 14 dagen weten wanneer je een antwoord kunt verwachten. Een antwoord kan telefonisch besproken worden. Gemaakte afspraken en geboden oplossingen zal je ook altijd schriftelijk ontvangen.
Ben je het niet eens met de afhandeling van je klacht?
Ben je ondanks bovenstaande inspanningen niet tevreden over de afhandeling van je klacht of kunnen we er samen niet uitkomen, dan noem ik dat een geschil. Bij geschillen is het Nederlands recht van toepassing.
Als dit geschil verband houdt met of voortvloeit uit de klacht, kan dit geschil, kan dit geschil voorgelegd worden aan de bevoegde rechter te ’s-Hertogenbosch. De uitspraak van de rechter is bindend.
Hoe neem je contact met me op
Je kunt gebruik maken van dit contactformulier. Als ik jouw bericht heb ontvangen, stuur ik je binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst en neem ik contact met je op.
Je klacht in behandeling
Samen met jou kijken of we het probleem kunnen oplossen. Kan ik je niet meteen helpen of ben je niet tevreden, dan vraag ik jou je klacht zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven. Daarvoor kun je opnieuw gebruik maken van het contactformulier.
Als je een klacht bij me indient, zal deze binnen 14 dagen onderzocht en beantwoord worden. Heb ik daarvoor meer tijd nodig, dan laat ik je binnen 14 dagen weten wanneer je een antwoord kunt verwachten. Een antwoord kan telefonisch besproken worden. Gemaakte afspraken en geboden oplossingen zal je ook altijd schriftelijk ontvangen.
Ben je het niet eens met de afhandeling van je klacht?
Ben je ondanks bovenstaande inspanningen niet tevreden over de afhandeling van je klacht of kunnen we er samen niet uitkomen, dan noem ik dat een geschil. Bij geschillen is het Nederlands recht van toepassing.
Als dit geschil verband houdt met of voortvloeit uit de klacht, kan dit geschil, kan dit geschil voorgelegd worden aan de bevoegde rechter te ’s-Hertogenbosch. De uitspraak van de rechter is bindend.